آقای استاندار اینگونه می‌خواهید از ناموس مردم دفاع کنید/ شیون در بیمارستان شهدای گمنام یاسوج اکبری در میتینگ انتخاباتی غلام محمد زارعی+عکس

در حالی بیماران در بیمارستان شهدای گمنام تامین اجتماعی یاسوج از کمبود امکانات در این مراکز درمانی بشدت گله مند و سرگردان هستند اما مدیر درمان استان کهگیلویه و بویراحمد در میتینگ انتخاباتی غلام محمد زارعی در حال گوش دادن به سخنان این کاندیدای انتخاباتی است.

کد خبر : 11526
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۹

مهر دنا/ بررسی مهر دنا نشان می‌دهد هم اکنون شیون برخی بیماران و همراه آنان به دلیل کمبود امکانات و تجهیزات در اورژانس بیمارستان شهدای گمنام تامین اجتماعی در یاسوج از سرگرفته شده، ولی پیام اکبری مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در میتینگ انتخاباتی غلام محمد زارعی در تالار پارسان یاسوج حضور دارد.

به گزارش مهر دنا، در حالی بیماران در بیمارستان شهدای گمنام تامین اجتماعی یاسوج از کمبود امکانات در این مراکز درمانی به شدت گله مند و سرگردان هستند اما مدیر درمان استان کهگیلویه و بویراحمد در میتینگ انتخاباتی غلام محمد زارعی در حال گوش دادن به سخنان این کاندیدای انتخاباتی است.

تاسف‌تر از این حضور، ناله‌های کودکان شیرخوار و ضجه های مادران درد کشیده از درد فرزندان خود در بیمارستان شهدای گمنام یاسوج به دلیل نبود امکانات و تجهیزات لازم برای درمان بیماری خطرناک آنفلوانزا است.

استاندار و معاون سیاسی استاندار این استان پیشتر تاکید کرده بودند که مدیران حق دخالت له یا علیه کاندیدایی را در انتخابات نداشته و آنان بطور حتم از آرای مردم که ناموس آنان است دفاع می کنند.

حال سوال اینجاست آیا حضور دکتر اکبری مدیر درمان استان کهگیلویه و بویراحمد در میتینگ انتخاباتی یک کاندیدا مهمتر است یا حضور در بیمارستان شهدای گمنام یاسوج برای پاسخگویی به ناله های خردسالان و جوانان و کهنسالان بیمار؟

آیا استاندار کهگیلویه و بویراحمد می‌خواهد با امثال دکتر اکبری انتخابات یازدهم را در حوزه‌های انتخابیه سه گانه این استان برگزار کند و از ناموس مردم دفاع نماید؟

براستی گناه بیمارانی که اکنون باید در هوس‌های سیاسی مدیران جانشان را از دست بدهند برای این چنین مدیرانی واجب است یا کف و سوت زدن در میتینگ های انتخاباتی که سرانجام آنها معلوم نیست؟

بسیاری از مدیران استانی و شهرستانی دیگر از جمله عباس نورمحمدی مدیرکل تامین اجتماعی، فرج الله راد مدیرکل فنی و حرفه‌ای، سالار حسین پور مدیرکل صنعت، معدن و تجارت، رحیمیان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی، اسدالله برگ ریزان رئیس بهزیستی شهرستان بویراحمد، جانی‌پور معاون آموزش و پرورش بویراحمد، حسن زاده رئیس آموزش و پرورش بویراحمد،موسوی ارشد معاون پرورشی شهرستان بویراحمد، حیدر خواه معاون پرورشی آموزش و پرورش مارگون، ایوب رضایی معاون آموزش و پرورش استان، روسای ادارات مختلف آموزش و پرورش استان، عبدی پور معاون مدیرکل محیط زیست، آراسته رئیس شبکه بهداشت و درمان دنا، علمدار آرمین آب وفاضلاب روستایی بویراحمد مهدی مرادی راه و شهر سازی دنا، حسین صیادی اداره برق دنا، سیامک شفایی جهاد کشاورزی دنا، فرهاد ناصری اداره ارشاد دنا در این نشست حضور داشتند.

پاسخ مدیریت درمان به خبر مهر دنا

به نام خداوند بخشنده مهربان

مدیر مسئول مهر دنا با احترام

بدینوسیله در پی درج مطلبی تحت عنوان ” اقای استاندار اینگونه میخواهید از ناموس مردم دفاع کنید” در ان سایت در تاریخ ۱۳/۰۹/۹۸ با کد خبر ۱۱۵۲۶ جوابیه زیر جهت چاپ در همان سایت و برای تنویر افکار عمومی ارسال میگردد.

نخست به استحضار میرساند که واحدهای درمانی تابعه مدیریت درمان در استان دارای مراجعه روزانه بیش از ۶۵۰۰ نفر میباشند، که از واحدهای مختلف خدمت درمانی دریافت میدارند و از این حیث دومین سازمان ارائه دهنده خدمات درمانی در استان میباشد ، در همین راستا بیمارستان شهدای گمنام یاسوج با بیش از ۶۰۰ نفر مراجعه کننده سرپایی در واحدهای مختلف سرپایی و بیش از پنجاه مورد تحت نظر و بستری روزانه ، جایگاه ویژه ای دارد این بیمارستان طبق سطح بندی بیمارستانها در وزارت بهداشت و درمان جزء بیمارستانهای کوچک مقیاس و عمومی محسوب میگردد و بر اساس دستورالعمل صریح وزارت بهداشت تنها معادل ده درصد تخت مصوب خود با احتساب تخت CPR را میتواند به اورژانس اختصاص دهد (شش تخت )و تخصیص نیرو ، امکانات و تجهیزات نیز بر همین مبنا صورت میپذیرد لیکن علیرغم این محدودیت ها و با توجه به اهمیت خدمت رسانی به بیمه شدگان ، بیمارستان اقدام به تجهیز اورژانس به ۱۴ تخت تحت نظر نموده که اشغال تختی بالای ۹۰ % تا الان داشته است لازم به توضیح است هر ۱۴ تخت اورژانس دارای امکانات و تجهیزات لازم تخت بیمارستانی بوده و این افزایش تخت طبق تمام ارزیابی ها و بازرسی های انجام شده سازمانی و غیر سازمانی هیچ تاثیری بر کیفیت خدمات نداشته است.

بسیاری از خدمات درمان تامین اجتماعی در استان با خرید خدمت بیش از ۱۰۰۰ تخت دانشگاهی انجام میگردد و بیمه شدگان به راحتی میتوانند از تمام ظرفیت های درمانی استان استفاده نمایند و امکان پذیر نیست که بیمارستان شهدای گمنام توانایی ارائه خدمات بستری به تمام مراجعین را عهده دار باشد .

لازم به یاد اوری است با مدیریت ، برنامه ریزی ، پیگیری و سماجت مدیریت درمان استان و همت همکاران پرتلاش و توانمند سازمان در حوزه درمان بیمارستان شهدای گمنام رتبه اول شاخص های درمانی در دوسال گذشته در میان بیمارستانهای زیر۱۰۰ تخت خواب تامین اجتماعی را کسب نموده است .

مدیریت درمان استان نیز در جشنواره شهید رجائی سال ۹۸ موفق به کسب رتبه برتر استانی در میان دستگاههای اجرایی ارائه خدمات حمایتی ، بهداشتی و مراقبتی شده است . علاوه بر این کسب لوح بیمارستان سبز در سال ۹۷ به عنوان تنها سازمان دریافت کننده این لوح در استان از دیگر افتخارات این مدیریت میباشد .

با همت ، تلاش و پیگیری های مستمر مدیریت درمان استان در سه سال گذشته بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تجهیزات پزشکی به روز وتخصصی خریداری گردیده و در واحدهای مختلف بکار گرفته شده است به طوریکه بسیاری از تجهیزات درمانی مورد استفاده در بیمارستان در استان انحصاری بوده است . توسعه بیمارستان از ۳۲ تخت به ۶۴ تخت و اخذ مجوز ساخت و ساز بالغ بر ۷۵۰۰ مترمربع جهت توسعه بیمارستان شهدای گمنام از دیگر توفیقات این مدیریت در خدمت رسانی میباشد که نشان از عزم جزم این مدیریت در ارائه خدمات با کیفیت و به روز به بیمه شدگان محترم تامین اجتماعی دارد .

بدیهی است گزارش اقدامات و تلاشهای این مدیریت در حوزه درمان در این نوشتار نمیگنجد و نیاز به فرصتی دیگر و مجالی بیشتر است اما در خصوص موارد گفته شده در مطلب مذکور شرط انصاف ایجاب مینماید که عنوان و تیتر مناسب موضوع انتخاب گردد که در این خصوص رعایت انصاف نشده است و لی در عین حال باید توجه داشت که اورژانس بیمارستان شهدای گمنام تنها مجوز شش تخت تحت نظر را دارد و با توجه به رغبت عمومی مردم به این مرکز ، بیش از ۱۴ تخت تحت نظر با امکانات کامل بیمارستانی در این واحد تعبیه و مورد بهره برداری قرار میگیرد .

مراجعه بیش از دویست نفر به این مرکز در هر روز و بستری و تحت نظر قرار گرفتن بیش از پنجاه نفر نشان از خدمت شبانه روزی و صادقانه کارکنان این مرکز دارد رضایت بیش از ۹۰% از خدمات بیمارستان در تمام نظرسنجی های انجام شده توسط سازمانهای بی طرف نیز گویای این مهم است و در ضمن
امکانات و تجهیزات این بیمارستان با مجهزترین بیمارستانهای دولتی و خصوصی قادر به رقابت میباشد و در این خصوص از متخصصین امر میتوان نظرخواهی نمود .

فلذا ضمن انتظار چاپ این جوابیه در سایت خبرگزاری مهر به اطلاع میرساند این مدیریت ضمن پذیرش وجود محدودیت هایی در پذیرش تمام مراجعین به دلیل ساختار بیمارستان و دستورالعمل های وزارت بهداشت و اموزش پزشکی ، با آغوش باز از انتقادات ، پیشنهادات منصفانه اصحاب رسانه استقبال نموده و در راستای بهبود کیفیت ارائه خدمات از نظرات انان استفاده خواهد نمود .

روابط عمومی مدیریت درمان
استان کهگیلویه و بویراحمد

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 24 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 24
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ناشناس چهارشنبه , 13 آذر 1398 - 21:08

یقیننا استاندار دلسوز مردمه و برخورد ضرب الاجلی خواهد کرد

ناشناس چهارشنبه , 13 آذر 1398 - 22:35

ونظرم دوباره هم خشه

دنا چهارشنبه , 13 آذر 1398 - 23:15

ما نماینده ی دروغگو نمی خواهیم

ناشناس پنجشنبه , 14 آذر 1398 - 1:18

امممممم

ناشناس پنجشنبه , 14 آذر 1398 - 1:18

کرخوب چنارسونی
بازهم بهارسونی

ناشناس پنجشنبه , 14 آذر 1398 - 2:17

این کارناوال تاثیری روی شکست زارعی نداره فقط مسکن هست اما مسولان نظارتی، دادگستری، سپاه کجا هستن

سید پنجشنبه , 14 آذر 1398 - 2:48

………………هفته پیش که هرچی مدیرکل من جلسه ناجگردن بیین.. نگوتی مدیران اومن من جلسه. ایگوتیت مانور قدرت . حالا مدیرانی که با زارعی اومنه خیانت کردنه و جامعه.. وترس بمیرید و هرچی دلتو ایخو بگید که قوت منش نی..وای بر قلم فروشان.. لعنت خدا بر شما انسان نماها….

مرادي پنجشنبه , 14 آذر 1398 - 10:40

چرت نوستی جیو با چی قیاس کردی
چه ربطی داره
اکبری اونجا بود از زمین و اسمون دارو میومد
کلا مملکت درگیره داروًنیست
واقعا متاسفم برا این نوع کینه ورزی از رسانه
چقد گرفتی اینطوری نوشتی

ناشناس پنجشنبه , 14 آذر 1398 - 20:47

مدیرانی که در همین تالار برای تاجگردون آمدند چی

کیهان پنجشنبه , 14 آذر 1398 - 21:13

چقدر عصبی و دق کرده طرف، دوست داشتن شرکت کنند. زارعی نماینده مردمه

ناشناس پنجشنبه , 14 آذر 1398 - 21:14

ککا زارع قبوله..سیچه خمونه خلق کنیم..دورگذشته هشکنه نداشت پیروز شد قبول شد اینبار همه را داره ازمدیران گرفته تا مردم

بی طرف پنجشنبه , 14 آذر 1398 - 22:00

دوستان حساسیت نشان ندهید زارع ازآخر اول است خیالتون راحت بو

اصطلاح طلب پنجشنبه , 14 آذر 1398 - 23:16

ده همه مدیران هم جمع بشن ده این بار چی من کیسه نیکنه مدیران میدانندده کارش تمومه افتانه وپیت ختونه نکشید که کارش تمومه

ناشناس پنجشنبه , 14 آذر 1398 - 23:18

کارش تمومه ده زورتونزنید

شهرونددلسوز جمعه , 15 آذر 1398 - 0:35

دقیقا درست میفرمایی طی یکی دوسال اخیر همین …….. بیشترین نیروی حجمی را که همگی ازنزدیکان خود ونماینده هستند رابدون هیچ ضابطه ای دربیمارستان وسایرنقاط مدیریت درمان استخدام کردن وباید نهادهای نظارتی به جدپیگیر این بی قانونی باشند ونیزصها قانونگریزی وبی عدالتی دیگری که در اینحوزه مدیریت درمان درزمان تصدی این شخص رخ داده
اگرلازم باشدباسندومدرک معتبرهمه این مواردرا رو خواهم کرد

ناشناس جمعه , 15 آذر 1398 - 0:42

درود بر واقع بینی نگارنده متن
دقیقا یکی از قانونگریزترین مدیرانی که سازمان تامین اجتماعی به خوددیده ……..می باشدکه بی هیچ ملاحظه ای حق وحقوق هزاران کارگروبیمه شده تامین اجتماعی که صاحبان واقعی اند را با به کارگیری بستگان نزدیک خود درواحدهای مختلف درمان استان ازجمله بیمارستان شهدای گمنام وپلی کلینیک یاسوج وهمچنین ستادمدیریت درمان استان وبدون تخصص وضابطه استخدام نموده وحتی ردیفهای کارشناسی وحساس رابه ناحق به آنها سپرده

دنا جمعه , 15 آذر 1398 - 16:19

مسئول محترم سایت مهردنا قوربونت ببخشید آقای حامدموسوی رییس شبکه بهداشت دنا هستش نه غلامحسن آراسته لطفا اصلاح کنید عزیز دلوم

.‌‌ جمعه , 15 آذر 1398 - 19:13

با این سوز بزرگ بسوز و بساز ای بی بوته

ناشناس جمعه , 15 آذر 1398 - 20:33

تابترکی

سادات جمعه , 15 آذر 1398 - 21:13

زارع بنده خدا دوستان امسال شرفش ایره …..خخخخخخخخ

ناشناس جمعه , 15 آذر 1398 - 21:38

زارعی آبرو بویراحمده برده بد ترین رای تو تمام عمرم رای به این ادم ضعیف بود

ناشناس جمعه , 15 آذر 1398 - 21:40

دوتا از مدیرا را که من میشناسم خانوادشون کلهم با یه نماینده دیگه هستن فقط به خاطر ترس موقعیت شون اومده بودن

ناشناس شنبه , 16 آذر 1398 - 0:06

زارعی تیش بهارستان را نخواهد دید مردم ۸سال گول خردن صد سال عقب افتان

اکبری شنبه , 16 آذر 1398 - 0:06

زارعی تیش بهارستان را نخواهد دید مردم ۸سال گول خردن صد سال عقب افتان

نظرات بسته شده است.