عزیز فیلی معاون استاندار بخواند

« فیلی » آب پاکی را بر وعده «حسین کلانتری» ریخت/ بازرسان انتخابات را تغییر دهید تا آرامش در جامعه حکمفرما شود

هر سه بازرس انتخاباتی در شهرستان بویراحمد را همگان بخوبی می شناسند و با کمترین سرچ گوگلی از فعالیت این سه بازرس در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد آگاه خواهند شد.

کد خبر : 11260
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶

مهر دنا/ معاون آرام و مودب عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در اقدامی عجیب و اصلا دور از ذهن اقدام به انتصاب سه بازرس از گروه نماینده کنونی بویراحمد و دنا برای یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در بویراحمد کرد.

به گزارش مهر دنا از یاسوج، ” مهندس عزیز فیلی ” که نزد مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از احترام فراوانی برخوردار است آقایان سیدرحمان وفانژاد ، فرج الله راد و منوچهر محمدی که هر سه این نفر دارای مسوولیت استانی را بعنوان بازرسان یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد منصوب کرد.

انتخاب این سه نفر که از حامیان پر و پا قرص آقای غلام محمد زارعی نماینده کنونی بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی محسوب می شوند سبب نگرانی های فراوانی در بین سایر جریانات و گروه های سیاسی در شهرستان بویراحمد شده است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد که مسوولیت بازرسی انتخابات یازدهم خانه ملت در این استان را برعهده دارد متاسفانه با این انتصاب این سه نفر عملا آب پاکی ریخت بر وعده دکتر حسین کلانتری استاندار این استان که گفته است: از آرای مردم استان مانند دفاع از ناموس مان، دفاع می کنم.

هر سه بازرس انتخاباتی در شهرستان بویراحمد را همگان بخوبی می شناسند و با کمترین سرچ گوگلی از فعالیت این سه بازرس در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد آگاه خواهند شد.

مهندس فیلی باید بداند که انتخابات سخت و شکننده ای در اسفندماه امسال در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در پیش رو بوده و دیگر این تو بمیری ها آن تو بمیری ها نیست.

رئیس بازرسی ستاد انتخابات یازدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد بطور حتم می داند که در دور گذشته انتخابات چه اتفاقاتی در شهرستان بویراحمد رخ داد بگونه ای که این سه بازرس از فعالان ستاد انتخاباتی آقای زارعی بودند و چه تلاش هایی که برای زارعی که نکردند.

براستی تجربه و تخصص این بازرسان در حوزه سیاسی و انتخاباتی چیست که باید از همیاری شهرداری، تعاون روستایی و فنی و حرفه ای بازرس انتخاب شود؟

آیا آقای مهندس فیلی در روزهای آینده پاسخگوی تنش های احتمالی اجتماعی در ارتباط با انتخاب این سه بازرس خواهد بود؟

آیا بازرسان انتخاب شده نمی توانست از نیروهای انسانی توانمند و مستعد حوزه گرمسیری برای انتخابات بویراحمد باشدو آیا آقای مهندس فیلی با این اقدام دست به اختلاف منطقه ای نزده است؟

رئیس بازرسی ستاد انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی حتما می داند که ۷۵ درصد مردم شریف بویراحمد و دنا از نحوه برگزاری انتخابات خانه ملت سال ۹۴ در این حوزه انتخابیه ناراضی و اکنون این حوزه انتخابیه را می توان به اتاقی پُر از باروت فرض کرد که منتظر و مترصد یک جرقه است.

آقای فیلی بخواند و بداند که اگر قرار است دکتر کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر سر عده خود برای برگزاری انتخاباتی سالم و بیطرفانه بماند باید از همین الان در انتصاب برگزار کنندگان انتخابات دقت بیشتر کند نه اینکه سه بازرس حامی نماینده کنونی بویراحمد و دنا را که فاقد هرگونه تجربه و تخصصی سیاسی انتخاباتی هستند را بعنوان بازرسان انتخابات پیش رو آن هم در حوزه ای که بوی باروت می دهد منصوب کند.

بهرحال امید است آقای فیلی هرچه زودتر بازرسان جدیدی را جایگزین آقایان نامبرده کرده تا شاهد آرامش بیشتری در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا بوده تا در آینده بوی باروت هم به مشام کسی نخورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 10
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اردشیر حکیمی پور دوشنبه , 22 مهر 1398 - 13:31

انتخاب بازرسان انتخابات نباید از جناح حاکم باشد تا انتخابات سالم برگزار شود

علی دوشنبه , 22 مهر 1398 - 13:43

اخی سی بوی باروت یاد جنگ ۸ ساله افتادم

رسول دوشنبه , 22 مهر 1398 - 13:47

مهندس راد رو بنده از زمان آموزش و پرورش تا کنون که مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان هست میشناسم و کارنامه درخشان و موفقی داشته اند

ناشناس دوشنبه , 22 مهر 1398 - 14:07

بازرسان انتخابات تغییردهیدچراهرسه نفرازحامیان پروپاقرص زارعی هستن؟

فقط خدا دوشنبه , 22 مهر 1398 - 14:26

بازرسان انتخابات تغییردهیدتاآرامش برقرارشود

بویراحمدی دوشنبه , 22 مهر 1398 - 14:57

به راستی آقای فیلی از همین الان در ساز اختلاف افکنی دمیده است ، قدر مسلم دستهای ناپاکی پشت پرده معرفی این افراد جان فدا و وامدار نماینده فعلی می باشد پس بنابراین تا دیر نشده شخص آقای کلانتری استاندار محترم دست بکار شود و افرادی بدون غل و غش را برای بازرسی معرفی نماید و گرنه مسئول اتفاقات احتمالی خواهد بود.

شهروند دوشنبه , 22 مهر 1398 - 21:38

آقای راد از برنامه ریزان مراسمات فاتحه خونی غلام محمد زارعی هست منوچهر محمدی که از بستگان درجه یک زارع هست آقای فیلی لطفا این ابلاغ های نامبارک را زود تغییر بدهید تا خشم ملت شهید پرور برافروخته نکرده اید

بویراحمد دوشنبه , 22 مهر 1398 - 21:43

آقای فیلی شما دارید محبوبیت خودتان را با انتخاب امثال فرج الله ها زیر سؤال می برید اینها آزمون خود را نزد افکار عمومی پس داده اند لطفا کمی تفکر کنید ما مردم حواسمان به همه چیز هست دیگر نمی توانند تعرفه های مختلف در مکان های خصوصی مثل گذشته بعمل آید اسفند نود چهار مردم را دغل باز معرفی کردن پس باید منتظر جوابیه منطقی مردم بمانند

جواد سه شنبه , 23 مهر 1398 - 13:57

سلام
شما بفرمایید چه کسی انتخاب شود که طرفدار یک کاندیدای خاص نباشد .
در نوشتاار خدا را در نظر بگیرید.

ناشناس جمعه , 10 آبان 1398 - 21:26

انشالله فجرپیروزی بازهم نزدیک است یازهرا