کهگیلویه و بویراحمد|مردم مانع حضور آقای نماینده در روستا شدند

یکی از اعضای مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی بنا داشت با سفر به روستای یکی از نمایندگان سابق مردم در مجلس که دیگر از حضور در انتخابات منصرف شده است، مانور تبلیغاتی راه بیندازد که به دلیل ممانعت مردم این سناریو با شکست روبه‌رو شد.

کد خبر : 10509
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱

مهر دنا/ برخی از اهالی یکی از روستاهای کهگیلویه و بویراحمد مانع از حضور یکی از نمایندگان فعلی مردم در مجلس شورای اسلامی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مهر دنا، یکی از اعضای مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی بنا داشت با سفر به روستای یکی از نمایندگان سابق مردم در مجلس که دیگر از حضور در انتخابات منصرف شده است، مانور تبلیغاتی راه بیندازد که به دلیل ممانعت مردم این سناریو با شکست روبه‌رو شد.

بنا به اخبار رسیده اهالی این روستا با ارسال پیغامی به دفتر نماینده خواستار عدم حضور وی شدند زیرا در دوران نمایندگی کار خاصی در حوزه انتخابیه بویژه این روستا صورت نگرفته پس دلیلی برای حضور وی و وعده‌های دورغین نمی‌بینیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس جمعه , 21 تیر 1398 - 11:45

روستای کالوس مانع حضور نماینده شدند

ناشناس شنبه , 22 تیر 1398 - 11:19

حالا شما حرص نزن قراره رای بدن به بهرامی

کالوس یکشنبه , 23 تیر 1398 - 18:06

لطفا اخبار مبهم وشک برانگیز نفرستید.وبرادری که گفته اند کالوس .باید خدمتتان عرض کنم هرگز دراین روستا چنین اتفاقی نیفتاده ونخواهد افتاد.رقابت ما مردانه ودر میدان کارزار می باشد .وچنانچه هر شخصی به منطقه وروستای ما وارد سود به قائده میزبانی وجوانمردانه از او پذیرایی خواهیم کرد .نه روستای کالوس در هیچ کجای بویراحمد چنین اتفاقی نمی افتد .مطمئن هستم این اتفاق چنانچه منطبق با واقعییت باشد خارج از حوزه بویراحمد ودنا می باشد